Activiteit of evenement aanmelden

Organiseert u een barbecue, straatfeest, concert, fuif, wielerwedstrijd, braderij, ...?
Sinds 2015 werken alle gemeentes in de politiezone HEKLA met een aanmeldingsformulier.

Klik hier om naar het aanmeldingsformulier te gaan.

Dit is een nieuw formulier sinds 1 juni 2016. De lengte van het formulier is aangepast aan het soort evenement. Zo zal u voor een straatbbq veel minder vragen krijgen dan voor een fuif of festival.

Het evenementenloket:

  • Verzamelt de nodige adviezen bij politie, brandweer, milieudienst
  • Vraagt bij u indien nodig bijkomende info op
  • Brengt de toelatingsvraag op de agenda van het College
  • Bezorgt aan u
    • de toelating,
    • eventueel aanvullend verkeersreglement
    • eventuele toelating afwijking geluidsnormen (Vlarem II)

Voordelen van dit nieuwe formulier

  • Aanmeldingsfiche is aangepast aan soort evenement
  • U hoeft geen aparte aanvraag meer te doen bij milieudienst (geluidsnormen), politie, brandweer.

Heeft u graag verdere ondersteuning zoals checklists, budgetplanning, info over Sabam, Billijke vergoeding enz?
Maak gebruik van aartselaar.planidoo.be . U kan er ook heel eenvoudig uw activiteit in de Uitkalender zetten (voorwaarde: u moet al een account hebben op www.Uitdatabank.be) en zelfs een minisite maken van uw activiteit.

Contactinformatie