Secretariaat

Waar kunt u ons bereiken?

De belangrijkste opdracht van het secretariaat is het voorbereiden en het verwerken van beslissingen van de gemeenteraad en het college van burgemeester en schepenen. Van alle beslissingen worden "notulen" opgemaakt. Dit is een zeer formele schriftelijke neerslag van de beslissing en van de overwegingen waarop de beslissing is gebaseerd.

Het secretariaat coördineert ook de briefwisseling van het gemeentehuis. Alle inkomende post wordt geregistreerd en verdeeld naar de verschillende diensten. De uitgaande post wordt centraal door het secretariaat verzonden.

De voornaamste taken zijn:

  • voorbereiding beslissingen van het college van burgemeester en schepenen en gemeenteraad
  • interne postbedeling
  • gemeentelijk klassement
  • beleidsvoorbereidend werk
  • schadegevallen
  • verantwoordelijke dienst P.B.W.
  • aankoopdienst

Openingsuren

Maandagvan 08:30 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00
Dinsdagvan 08:30 tot 12:00
Woensdagvan 08:30 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00
Donderdagvan 08:30 tot 12:00
Vrijdagvan 08:30 tot 12:00
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 2-08-2021van 08:30 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00
Dinsdag 3-08-2021van 08:30 tot 12:00
Woensdag 4-08-2021van 08:30 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00
Donderdag 5-08-2021van 08:30 tot 12:00
Vrijdag 6-08-2021van 08:30 tot 12:00
Zaterdag 7-08-2021gesloten
Zondag 8-08-2021gesloten
laden