Secretariaat

Waar kunt u ons bereiken?

De belangrijkste opdracht van het secretariaat is het voorbereiden en het verwerken van beslissingen van de gemeenteraad en het college van burgemeester en schepenen. Van alle beslissingen worden "notulen" opgemaakt. Dit is een zeer formele schriftelijke neerslag van de beslissing en van de overwegingen waarop de beslissing is gebaseerd.

Het secretariaat coördineert ook de briefwisseling van het gemeentehuis. Alle inkomende post wordt geregistreerd en verdeeld naar de verschillende diensten. De uitgaande post wordt centraal door het secretariaat verzonden.

De voornaamste taken zijn:

  • voorbereiding beslissingen van het college van burgemeester en schepenen en gemeenteraad
  • interne postbedeling
  • gemeentelijk klassement
  • beleidsvoorbereidend werk
  • schadegevallen
  • verantwoordelijke dienst P.B.W.
  • aankoopdienst

Openingsuren

Maandagvan 09:00 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00
Dinsdagvan 09:00 tot 12:00
Woensdagvan 09:00 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00
Donderdagvan 09:00 tot 12:00
Vrijdagvan 09:00 tot 12:00
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 25-03-2024van 09:00 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00
Dinsdag 26-03-2024van 09:00 tot 12:00
Woensdag 27-03-2024van 09:00 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00
Donderdag 28-03-2024van 09:00 tot 12:00
Vrijdag 29-03-2024van 09:00 tot 12:00
Zaterdag 30-03-2024gesloten
Zondag 31-03-2024gesloten
laden