Secretariaat
Waar kunt u ons bereiken?
-
Gemeentehuis
Baron Van Ertbornstraat 1 | 2630 Aartselaar
De belangrijkste opdracht van het secretariaat is het voorbereiden en het verwerken van beslissingen van de gemeenteraad en het college van burgemeester en schepenen. Van alle beslissingen worden "notulen" opgemaakt. Dit is een zeer formele schriftelijke neerslag van de beslissing en van de overwegingen waarop de beslissing is gebaseerd.
Het secretariaat coördineert ook de briefwisseling van het gemeentehuis. Alle inkomende post wordt geregistreerd en verdeeld naar de verschillende diensten. De uitgaande post wordt centraal door het secretariaat verzonden.
De voornaamste taken zijn:
- voorbereiding beslissingen van het college van burgemeester en schepenen en gemeenteraad
- interne postbedeling
- gemeentelijk klassement
- beleidsvoorbereidend werk
- schadegevallen
- verantwoordelijke dienst P.B.W.
- aankoopdienst
Waarvoor kunt u bij ons terecht?
Openingsuren
Maandag | van 09:00 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00 |
---|---|
Dinsdag | van 09:00 tot 12:00 |
Woensdag | van 09:00 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00 |
Donderdag | van 09:00 tot 12:00 |
Vrijdag | van 09:00 tot 12:00 |
Zaterdag | gesloten |
Zondag | gesloten |
Maandag 16-12-2024 | van 09:00 tot 12:00, van 17:30 tot 20:00 |
---|---|
Dinsdag 17-12-2024 | van 09:00 tot 12:00 |
Woensdag 18-12-2024 | van 09:00 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00 |
Donderdag 19-12-2024 | van 09:00 tot 12:00 |
Vrijdag 20-12-2024 | van 09:00 tot 12:00 |
Zaterdag 21-12-2024 | gesloten |
Zondag 22-12-2024 | gesloten |
Sluitingsdagen
Eindejaarssluiting | woensdag 25 december 2024 |
---|