College van burgemeester en schepenen 2019 - 2024

De uitvoering van het beleid en het dagelijks bestuur van de gemeente wordt toevertrouwd aan het college van burgemeester en schepenen.
Het college voert de beslissingen van de gemeenteraad uit en beheert de goederen en de inkomsten en uitgaven.
Ook leidt het de werken die in opdracht van de gemeente uitgevoerd worden.
Alle beslissingen worden door de burgemeester en de schepenen samen genomen.
Binnen het college is er wel een duidelijke taakverdeling: elke schepen bereidt de dossiers voor van de beleidsdomeinen die hem of haar zijn toebedeeld.

Het college van burgemeester en schepenen bestaat uit de burgemeester, vijf schepenen.
De algemeen directeur maakt van rechtswege eveneens deel uit van het college.

  Sophie De Wit
  Burgemeester
  Sophie.dewit@aartselaar.be
  0477 35 33 15
  Burgemeesterbevoegdheden, Burgelijke Stand, Ruimtelijke Ordening, Personeel
 
  Mark Vanhecke
  1e schepen
  Mark.vanhecke@aartselaar.be
  0468 22 98 65
  Onderwijs, Jeugd, Economie, Burgerparticipatie
 
  Bart Lambrecht
  2e schepen
  Bart.lambrecht@aartselaar.be
  0474 30 11 86
  Mobiliteit, Openbare Werken, Sport, Communicatie, Dierenwelzijn
 
  Eddy Vermoesen
  3e schepen
  Eddy.vermoesen@aartselaar.be
  0478 96 33 99
  Cultuur en Erfgoed, Evenementen, Financiën, Patrimonium en wagenpark, ICT en Digitalisering
 

  René Lauwers
  4e schepen
  Rene.lauwers@aartselaar.be
  0471 22 56 62
  Leefmilieu, Energie, Duurzaamheid, Landbouw, Ontwikkelingssamenwerking, Afvalbeleid, 
  Markten, Begraafplaats

 
  Hilde Heyman
  5e schepen
  hilde.heyman@aartselaar.be
  04765 77 77 89
  Welzijn en Sociaal Beleid, Gezinsbeleid, Kinderopvang, Seniorenbeleid, Woonbeleid
  + Voorzitter van het Bijzonder Comité voor de sociale diensten
 

 

 

Contactinformatie